loading...
SIBanner
Admin بازدید : 69 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (4)

سلام به همه ی وبلاگ نویسان عزیز:

من رضا آریان پور هستم و سه ساله که در زمینه ساخت بنر تبلیغاتی فعالیت میکنم. اما تصمیم گرفتم که به وبلاگ نویسا کمک کنم تا هر کدوم از شما عزیزان برای سایت و وبلاگ های خودتون یه بنر منحصر به فرد داشته باشید تا شاید یه کم در جذب بازدید کننده هاتون موفق عمل کنید...

مطمئئنا هزینه ساخت بنر در سایت های مختلف انقدری زیاد هست که شما از داشتن یه بنر خاص برای خودتون صرف نظر کنید قیمتی که حتی در برخی سایت ها به 30.000 تومن هم میرسه و واقعا رقم بالایی به حساب میاد. اما من قصد دارم با یه رقم ارزان بنر هایی رو با کیفیت مشابه همین بنر های گران قیمت به شما عزیزان ارائه کنم...

هزینه هر کدوم از بنر هایی که براتون میسازم یه شارژ همراه اول 2000 تومانی هستش! که اونم بعد از ارائه بنر تبلیغاتی به شما دریافت میکنم تا یه وقت خدایی نکرده سوء تفاهم پیش نیاد و فکر نکنید که قصد کلاه برداری دارم.

شاید با خودتون فکر کنید که خب بنرو سفارش میدم و بعد از اینکه بنرو گرفتم دیگه شارژو ارسال نمیکنم و مفتی یه بنر با کیفیتم گیرم میاد. ولی باید بدونید که از لحظه ای که بنرو میگیرید ابوالفضل (ع) بین ما قضاوت میکنه. اگه شارژو دادید که هردو طرف سود میکنیم اگرم شاژو ندادید بدونید که من راضی نیستم و حلالتون نمیکنم چون برای ساخت هر بنر حد اقل یه ساعت وقت میزارم و خودتون فکر کنید که واقعا این کار درسته یا نه.

به هر حال من بهتون اعتماد میکنم و بنرتون رو میسازم امیدوارم شما دوستای عزیز هم جواب اعتمادمو بدید...

سفارشتون رو هم تو قسمت نظرات همین سایت بفرستین و وقتی آماده شد من میام تو وبلاگتون و لینک بنرو براتون ارسال میکنم بعد شما از طریق قسمت "تماس" شارژو برا میفرستین.

حالا برای شروع چند تا از نمونه کارامو براتون میزارم:

بنر سایز 60*468 :

 

طراحی بنر سایت خبرگیر

طراحی بنر سایت باکسیران

طراحی بنر سایت آسمان باکس

طراحی بنر سایت پیامک برتر

 

بنر سایز 240*120 :

 

 

طراحی بنر سایت سي فايو طراحی بنر سایت سرزمین گیم طراحی بنر سایت خبری خوزستانی 

 

بنر های سایز مربع:

طراحي بنر سايت باران تولز طراحي بنر سايت سپاهان7 طراحي بنر سايت فونت یاب

 

موفق باشید...

 


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/04/10 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

کارت شارژا کار کرد ؟
پاسخ : بله ایناهم درست بود.
بازم ممنون.
موفق باشی...

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/04/09 و 4:46 دقیقه ارسال شده است

سلام این شارژی که برات فرستادم سالم بود یا نه بهم خبر بده.
باتشکر.
پاسخ : بله درست بود.
امیدوارم از بنرت راضی باشی.
به زودی هدرت هم آماده میشه.
موفق باشی...

این نظر توسط فرشاد2 در تاریخ 1393/04/05 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش.
بنرا عالی شده بودن فقط اگه میشه بنر مربع رو رنگ زمینشو برام سبز کن تا برزیلی بشهشکلک
دو تا شارژ دو تونی هم برات تو قسمت "تماس" فرستادم. چک کن ببن درسته یا نه؟
خیلی آقایی با مرام.
پاسخ : بله فرشاد جان شارژهایی که فرستادی درست بود.
در ضمن رنگ زمینتو هم سبز کردم امیدوارم بپسندی.
ممنون ازت. موفق باشی...

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/04/05 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام داش رضا فکر کنم من اولین کسی هم هستم که دارم بنر سفارش میده.
بی زحمت یه بنر مربع و یه بنر 120 در 240 برام درست کن خدا وکیلی بعد از اینکه بنرا رو دادی دو تا شارژ 2 تومنی همراه اول برات میفرستم.
راستی اونجایی که گفتی ابوالفضل بین ما قضاوت میکنه خیلی باهات حال کردم. انشالله حقتو از خودش بگیری . در ضمن فکر نکنم یه شارژ 2 تومنی چیزی باشه که آدم به خاطرش شرافتشو ببره زیر سوال.
منتظرم...
پاسخ : مرسی فرشاد جان لینک بنر ها رو تو قسمت "تماس" سایتت برات فرستادم امیدوارم راضی باشی.
آره ولی باور کن خیلی ها به خاطر همین 2 تومن خودشونو درگیر حرام میکنن و بعدشم احساس زرنگی میکنن در حالی که نمیدونن یه جایی خیلی بیشتر از اینا از دماغشون در میاد...
موفق باشی داداش...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 176
  • بازدید کلی : 1,398